SEO, backlinksVše o webu

Jak Vydělat Peníze

Publikováno 11.11.2013 v 18:58 v kategorii Novinky, přečteno: 54x

Jak je možné, že lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělat více než 10 milionů korun za 1 týden prodeje v jejich on-line kampani a přitom ostatní jen živoří. je mi jasné, jakou vlnu emocí vzdouvají na internetu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že pouze manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale nemůže nikdo popírat, tak jsou to zrovna profesionálně propracované a fungující kampaně. Možná si dost z Vás říká, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, který mě naslibuje miliony bez práce, dá mi falešnou naději a pak mi zkusí prodat nějaký nesmysl. Nebudu nic slibovat, chci jen ukázat postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč P. Hrdlička a patří mezi ten nejúspěšnějších infopodnikatelů v čr. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Může být vlastně veliký rozdíl mezi tím býti dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás je velké množství mnohem chytřejších a daleko šikovnějších lidí nežli jsem já, avšak převážná část z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.

Naučte se krok za krokem jednoduchý postup,který používají ti nejúspěšnější na netu. Dozvíte se i jednu základní věc, bez které nemáte šanci uspět.

Co je infopodnikání?

Infopodnikatel, občas taktéž zvaný plážový podnikatel, je ten, jenž pro své podnikání využije chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), které mu podnikání automatizují do maximální míry. Info-podnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status jedničky ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi největší předností plážového podnikání se stalo to, že, díky on-line technologiím, možnost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.